vrijdag 19 maart 2010

Week 11

HOI
M.i. cursus 24 dingen... aanmelden op g-mail ook al een vak apart. Twee keer opnieuw moeten doen.
En dan wordt ik al een beetje sjaggo (en dan ben ik nog maar bij ding 0)
Blogprofiel aanmaken viel ook al niet mee.
De opmaak gekozen op grond van... ziet er wel leuk uit (of het handig is weet ik nog niet)
Eerste bericht ging de mist in (of ging het web in?)
Ben niet gewend om mezelf te "verkopen", dus moest ook diep nadenken over de vraag om mezelf te typeren.
Oppassen dat dit soort dingen niet vreselijk veel tijd gaan kosten.
Moet mijn blog grappig, leerzaam en zonder taalfouten zijn?
Moet ik nu (vr. avond en zonder kinderen) niet lekker met de Libelle op de bank?

2 opmerkingen:

  1. Het is even doorbijten, maar er zijn mensen die na de cursus hun libelle abonnement opzeggen. Maar je hebt gelijk, het kost tijd en als het tegen zit, en dat gebeurd om de een of andere reden altijd wel eens, dan kun je daar best sjaggo van worden. Maar tot op heden ben je, samen met ester, nog altijd koploper. Met andere woorden; er is nog geen reden voor bezorgdheid. Enjoy it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mildred,

    Welkom bij 23 dingen.!
    In het begin is het allemaal even puzzelen en zoeken, maar dat zal vanzelf gemakkelijker gaan.
    Succes en vooral heel veel plezier!

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen