donderdag 25 maart 2010

Week 12

HOI
Ben bang dat ik van 23 dingen oververmoeid ga raken
Als je 's avonds denkt "ik doe nog even RSS" dan heb je het mis.
Eerst natuurlijk (ja ik ben nieuwsgierig) gelezen wat mijn medecursisten te melden hadden.
Ben je zo 3 kwartier verder... van het één kom je op het ander.
Vervolgens heb ik alle uitleg bekeken.
Het filmpje RSS in plain English maar met Ned. ondertiteling deed er een eeuwigheid over, steeds maar weer laden, maar dat kan ook komen doordat m'n thuispc uit de vorige eeuw stamt.
Nu moet ik het nog in de praktijk gaan brengen.
Wordt vervolgd.......

1 opmerking:

  1. RSS is een van die echt praktische handige dingen. Het kost wat tijd voor je het goed doorhebt, maar het is wel een van de dingen die je uiteindelijk tijd gaan opleveren. Mildred, de ervaring leert dat wanneer je eenmaal halverwege de cursus bent, het allemaal makkelijker en vlotter gaat. De eerste dingen kosten je het meeste tijd en energie. En met RSS ben je al bijna op de helft van de eerste helft.

    BeantwoordenVerwijderen