maandag 12 april 2010

Week 14


HOI
Flickr verder ontdekken.
Dit is leuk!!!!! (en wat ook meespeelt: ik snap het!)
Ik ga vervroegd voor de digitale camera
Met of zonder Flicker, want het is allemaal een kwestie van plaatjes neerzetten, bewerken, opslaan etc.
Dan maakt het geen flikker uit welk programma je gebruikt....
Ook laat ik een poster maken (via findr van alle blauwe bloemetjes op Flickr)
Soms ook wel een beetje het "goochelaar ontmaskert gevoel", ik dacht werkelijk bij het kopje van 23-dingen: goh wat moeten ze daar een werk aan gehad hebben om die letters/cijfers bij elkaar te zoeken.
Nee dus: spell with Flicker
Voor gebruik in ZB zie ik niet zoveel meer dan dat we (=M. vd Weide?) het nu gebruiken.
Gebruik catalogus: we halen diverse afbeeldingen ook overal vandaan

2 opmerkingen:

  1. Even eigen reactie
    Had eerst afbeelding geplaatst, daarna tekst vooral rechts van afbeelding geplaatst.
    Niet naar het voorbeeld gekeken.
    Tekst komt er dus onder... Nou dus wel heel veel Martijn in beeld (zal die leuk vinden)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mildred,

    Ook gepubliceerde berichten kun je nog steeds bewerken/veranderen als je dat wil.

    'N "goochelaar ontmaskert gevoel" dat vind ik wel een mooie uitdrukking. Inderdaad, van al die nieuwe tools, lijken sommige ontsproten aan de goocheldoos.

    BeantwoordenVerwijderen