dinsdag 15 juni 2010

Week 17


HOI
Ga nu wat chaotisch door het 23 dingen schema, terug naar week 17 dus.
Wat moet ik hier nu weer over schrijven?
Ik ben van de vorige eeuw, heb nog aan ICQ meegedaan.
Dit ding is niet echt een openbaring/nieuw voor me.
Gewoon een snelle e-mail.
Heb al een tijd MSN (mdbo@live.nl)
Voor het bibliotheekvak kom ik eerlijk gezegd niet verder dan zo'n chatfunctie... ook voor b.v. de klantenservice.
Privé heb ik weinig tijd voor mezelf, dus als ik achter de computer zit, wil ik liever niet gestoord worden (meestal is het inderdaad bla, bla...), dus vaak sta ik erg asociaal OFFLINE

1 opmerking:

  1. Het mooie van deze cursus is dat wat niet bij je past je gewoon over boord kiepert. Dit past blijkbaar niet bij je, dus weg ermee. Privé gebruik ik het ook niet meer, op IBL hebben we het nog wel als kanaal voor de klant, maar daar wordt ook niet veelvuldig gebruik van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen