donderdag 17 juni 2010

Week 19


Youtube
Gelukkig nog niet zo bejaard dat ik youtube niet ken!
Uiteraard vanwege leuke/gore/schunnige/grappige/hilarische filmpjes die m'n kinderen (10+bijna 15) me laten zien.
Nee, ik heb er geen filter tussen zitten.... hier valt over te discussieren, maar de grootste lol hebben we vaak om "op-het-randje"-filmpjes
Ik gebruik youtube vaak als veredelde cd-speler. Muziekje opzoeken waar je op dat moment zin in hebt, afspeellijstje, meezingen
Moeilijker was de opdracht om filmpje van youtube in blog te zetten.
Ik was al met dit stukje bezig, geklikt op video toevoegen (zo kan het ongetwijfeld ook), maar ik wist dat ik iets moest doen met die embeded code....
Weer naar youtube, hoop gerommel, en toen had ik opeens een filmpje... maar niet in dit stukje.
Janis Ian dus, gewoon omdat ik dit een mooie "plaat" vind.

1 opmerking: