dinsdag 22 juni 2010

Week 21


HOI
Heb me gisteren een groot deel van de avond vermaakt met lastfm.
Dat is leuk! Een aantal hartjes uitgedeeld.
Ik ging voor radio Anouk (of Anouk radio).
Veel informatie ook.
Eerst een beetje cynisch over bibliotheektoepassing (maar ik ben geen muziekbibliothecaris), maar toen zag ik voorbeeld Vlaamse Aquabrowser.
Prachtige toepassing.
Die ga ik onthouden voor onze Aquabrowser. Eerst de koppeling met het CDR tot stand brengen.
Op dit soort toepassingen moet je geattendeerd worden door collega's die op dat vakgebied actief zijn (of door cursus 23 dingen).
Bij deze doe ik een oproep aan collega's: zie nou iets leuks in anderman's catalogus.... geef dat eens aan de catalogusafdeling door.
Ik beloof niets (geld en techniek spelen vaak parten), maar het is zo goed voor onze broodnodige inspiratie!!!!

1 opmerking:

  1. Kijk als de juiste mensen de juiste cursus volgen kunnen er goede ideeën ontstaan. Wij snappen dat je niets kunt beloven, maar je enthousiasme belooft veel goeds!!!!

    BeantwoordenVerwijderen