zondag 6 juni 2010

Week 20


HOI
Jaren (??) geleden door Edwin een artikel en wat voorbeelden doorgestuurd gekregen van LibraryThing.
Ik vond het toen al leuk.
Echter nooit iets actief mee gedaan.... want om nou 's avond mijn eigen boeken te "catalogiseren".... dat ging net iets te ver.
Vooral leuk vanwege commentaren.
Van de link naar Worldcat wordt ik dan (beroepsmatig) helemaal blij, helemaal als je uiteindelijk via je eigen boekenkastje terecht komt in de catalolgus van de Zeeuwse Bibliotheek. Geweldig!!!
De wiki naar de blog maken ging niet van een leien dakje, maar hij staat er.
Heb de neiging om nu te gaan speuren naar ontbrekende boekomslagen (beroepsdeformatie)
Ga dit DING zeker meer gebruiken en ook bekijken wat er op het werk mee mogelijk is.
Wie neemt het voortouw om "Bij u in de buurt" (Gouda op 2 km???) ook gevuld te krijgen met Zeeuwse Bibliotheek/bibliotheken content?????

3 opmerkingen:

  1. Ik neem aan dat je met "wiki naar de blog maken" bedoeld een widget op je blog plaatsen? Want met wiki's heeft dit niet zo veel van doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaarrrgh dat bedoel ik..
    begint allebei met WI

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Helemaal jouw ding... en terecht :-)

    BeantwoordenVerwijderen