zondag 20 juni 2010

Week 20


HOI
En weer van die handige lijstjes.... welke zal ik eens kiezen?
Inmiddels weet ik dat dit soort sites enorm leuk kunnen zijn, maar dat ze wel tijd kosten. M'n kinderen zijn actief op Hyves (heb account voor m'n jongste aangemaakt, dus ik kan het wel ;-). Het gaat bij hem vooral om de hoeveelheid "vrienden", hieronder ook b.v. de moeders van die vrienden, en de vrienden van die vrienden etc.
Ook een aantal rare "clubjes" waar je je bij aan kunt sluiten, b.v. hoegaikommetroodharigen (zie afbeelding), of (en daar zijn m'n jongens allebei lid van) wordtjijookschijtziekvandiemensendiezeggendatjejebroekopmoethijsen (of zoiets).
Na een (alleenstaandeouder)vakantie me laten overhalen en een poosje actief geweest op ouderalleen.nl. Via het account van iemand anders schoolbank.nl bekeken (ben vaak verhuisd, dus dat was wel leuk). Allemaal met een enorm gebruikersgemak, maar niet aan mij besteed omdat ik geen tijd vrijmaak om ze bij te houden...........

1 opmerking:

  1. Je weet wat er speelt en wat je er kunt vinden. Het is niet ieders "pakkie an" en als je er iets mee doet zul je ook actief op moeten zijn. Ik begrijp jou keuze wel, denk er zelf net zo over.

    BeantwoordenVerwijderen