woensdag 16 juni 2010

Week 22

HOI
Komt dat even goed uit, nu ben ik verplicht om me in de Aquabrowser Discoveries te verdiepen.
Sinds enkele maanden valt het beheer van de Aquabrowser onder de afdeling catalogiseren, dus tijd voor grondig onderzoek.
Als ik me niet vergis is "My Discoveries" een functionaliteit die je extra aan moet schaffen.
Wie bepaalt wat deze functionaliteit ons waard is?
Taggen, recensie-tektsen schrijven en een waardering geven gaat vrij gemakkelijk.
Bij de openbare gebruikerslijsten kom je alleen via een titel.

Ik vroeg me ook af hoe het met de controle op het geheel zit?
Gezocht op "Duurzaamheid", verfijnt met "Gebruikerslijst" en dan zie je dat "Marco Borsato" is toegevoegd.
Geheel onschuldig, maar het slaat nergens op.....
Ga na deze cursus ALLE blogs van ZB'ers lezen over dit ding (beroepsmatig)

1 opmerking:

  1. Beetje vaag "Marco Borsato en duurzaam leven". Een mooi voorbeeld van vervuiling (van bestanden dan wel te verstaan). Ik denk dat je het meer moet zien als mogelijkheden. Op zich toch mooi dat mensen iets toe kunnen voegen. Dat het hier en daar wel eens mis gaat zul je voor lief moeten nemen. Maar je kunt het zelf aanpassen. Dat heb ik in dit geval gedaan. Marco Borsato is verwijderd van de lijst duurzaam leven. Kijk zelf maar.

    BeantwoordenVerwijderen