woensdag 23 juni 2010

Week 23

HOI
Dit wordt m'n laatste blogje.
Henri, bedankt voor de bemoedigende woorden!
Een aantal dingen die me absoluut niet konden boeien (Twitter, Hyves).
Maar ook een aantal eye-openers (Flickr, LibraryThing, Google-docs)
En een aantal zaken waar ik beroepsmatig "iets" mee moet.
Door de voorbeelden raakte ik steeds weer van het padje, de cursus had een hoog afleidingsgehalte.
Ik durf nog geen uitspraken te doen over wat ik wel en niet ga gebruiken....
Goede voornemens heb ik wel.
Nog een p.s.-je: hoe lang blijft deze cursus op internet staan?
m.a.w.: hoe lang kan ik terugvallen op de informatie (en de voorbeelden) uit deze cursus?

2 opmerkingen:

  1. Proficiat. Het is je gelukt. De cursus blijft voorlopig nog wel een hele tijd beschikbaar. Je kunt er voor de informatie dus nog wel terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door mijn vakantie heeft mijn RSS-pagina wat achterstand opgelopen. Zodoende ben ik wat later, maar evengoed alsnog hartelijk gefeliciteerd. Dat je nog maar veel voordeel mag hebben van de cursus. En laat maar weten als we je ergens mee kunnen helpen, ok?

    BeantwoordenVerwijderen